S příchodem GDPR telemarketing neustal

Volalo Vám toto číslo a nevíte kdo to byl? Zde se můžete dozvědět, kdo Vám volal. Stačí si přečíst komentáře níže od lidí, co měli zkušenost s danným číslem.

Pokud víte kdo volal z tohoto čísla, budeme rádi když zanecháte komentář s informacemi o volajícím. Pomůžete tím ostatním lidem, kteří nemají s tímto číslem zkušenost a mohou se tak dozvědět o koho se jednalo. Děkujeme!

0
(0)

Když přišel zákon o GDPR, mnoho call center se bálo o svou existenci a naopak lidé, které obtěžující telefony rozčilují, se těšili, že budou mít konečně klid od nechtěných „výhodných nabídek“, průzkumů a domlouvání schůzek, o které nikdo nestojí. Bohužel se tak nestalo. Jako většina zákonů, i tento má skulinu, které si provozovatelé call center všimli a samozřejmě využili.

Zmizelo oslovení

Všimli jste si, že ve chvíli, kdy vešel v platnost zákon o GDPR, přestali vás telefonní operátoři oslovovat? Zda vaše jméno nebo adresu skutečně znají, je věc jiná, ovšem nyní vás pouze po přijmutí hovoru přivítá dotaz, zda máte chviličku a že je hovor je monitorovaný. Úvod, který většina telefonních operátorů odříkává monotónně je ochraňuje před případnými stížnostmi.

Kde jste vzali moje číslo?

Ještě v době před GDPR nebylo nic neobvyklého, že bylo mnoho databází s telefonními čísly prostředek k obchodu. Kolonka „souhlasím s použitím údajů pro danou společnost a jejich obchodní partnery“ bývala právě tou kolonkou, kterou dalo mnoho lidí souhlas k tomu, aby jejich telefonní číslo začalo kolovat mezi dalšími společnostmi. A vůbec nezáleželo na tom, že si volaný koupil pračku a z call centra mu volali ohledně skvělé nabídky krmiva pro zvířata. Obchodním partnerem mohl být kdokoliv.

Požádejte o vymazání z databáze

Než se snížíte k nadávkám a urážkám operátorů, kteří jen dělají svou práci (často se jedná o matky samoživitelky, které vítají každou práci na jednu směnu), v klidu požádejte o vymazání svého čísla z jejich databáze. Po vaší telefonické žádosti je call centrum povinné tak učinit. Pokud tak neučiní, požádejte o vyjádření nadřízeného, v drtivé většině případů se již call centrum neozve.
Další možností je dát konkrétní čísla do blokace, ovšem většina call center používá více čísel a tento

Hodnocení čísla (1* obtěžující - 5* v pořádku)

Kliknutím na hvězdičku to ohodnoťte!

Průměrné hodnocení 0 / 5. Počet hlasů: 0

Zatím žádné hlasy! Buďte první, kdo ohodnotí tento příspěvek.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *